JAVNI POZIV ZA DODJELU POTPORA RADU BRANITELJSKIH ZADRUGA
Na temelju Programa stručnog osposobljavanja i zapošljavanja hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji za razdoblje od 2024. do 2027. godine, a u cilju resocijalizacije i socijalnog uključivanja hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji kroz zadruge, objavljuje se ovaj javni poziv.
Prihvatljivi troškovi su troškovi nastali nakon dana objave Javnog poziva (nakon 11. travnja 2024. godine), sukladno poslovnom planu i proračunu za korištenje potpore radu braniteljskih zadruga.
Prihvatljivim troškovima za podnositelje zahtjeva za korištenje potpore radu braniteljskih zadruga smatraju se stvarni troškovi potrebni za ostvarivanje poslovnog plana podnositelja zahtjeva:
1. troškovi nabavke strojeva, opreme i alata nužnih za obavljanje djelatnosti,
2. troškovi nabavke strojeva, opreme i alata nužnih za obavljanje djelatnosti koji su vezani uz preradu proizvoda dobivenih primarnom poljoprivrednom proizvodnjom (odnosi se na zadruge koje se bave primarnom poljoprivrednom proizvodnjom),
3. troškovi vezani uz razvoj projekata koji su usmjereni na uvođenje zelenih ili digitalnih tehnologija,
4. troškovi nabavke strojeva i opreme za pakiranje i pripremu proizvoda za prodaju,
5. troškovi nabavke radnih/pčelarskih vozila kada je isto neophodno sredstvo za rad prema predmetu poslovanja (djelatnosti) u najvišem iznosu do 4.000,00 eura,
6. unutarnje uređenje poslovnog, proizvodnog i skladišnog prostora (troškovi mogu biti prihvatljivi u najvišem iznosu do 1.350,00 eura, a isto se odnosi na radove manjih opsega poput soboslikarstva i sl.),
7. opremanje poslovnog, proizvodnog i skladišnog prostora (troškovi mogu biti prihvatljivi u najvišem iznosu do 3.000,00 eura, a isto se odnosi na nužnu uredsku opremu, skladišne stalaže i sl.),
8. troškovi nabavke informatičke opreme u najvišem iznosu 1.350,00 eura,
9. troškovi nabavke računalnih programa i sustava, programske opreme i licenci izravno potrebnih za obavljanje djelatnosti,
10. troškovi vezani uz ispitivanje, atestiranja i standardizaciju proizvoda/usluga, uvođenja normi i znakova kvalitete,
11. troškovi promidžbe i oglašavanja (troškovi promidžbe i oglašavanja mogu biti prihvatljivi u najvišem iznosu do 2.000,00 eura),
12. troškovi edukacije za upravitelja i članove zadruge (troškovi edukacije mogu biti prihvatljivi u najvišem iznosu do 1.000,00 eura),
13. zakup/najam poslovnog/skladišnog/proizvodnog prostora u najvišem iznosu do 1.350,00 eura,
14. ostali troškovi sukladno djelatnosti iz poslovnog plana.
Rok za podnošenje zahtjeva je 10.05.2024.
Više na: https://branitelji.gov.hr/o-ministarstvu-15/javne-rasprave/javni-pozivi/aktualni-javni-pozivi/919